zaterdag 21 december 2013

Adventswap week 3

Afgelopen zondag openden we ons derde pakketje.
Zelfgemaakt dit keer, prachtig en lief!
 Een gevilte kerstbal in fijne groentinten, helemaal mijn kleur!
En 3 steentjes met de liefste lieveheersbeestjes als geluksbrengertjes, lief!

Erg laat met bloggen over de derde adventswap, het was een belachelijk drukke week.
Ik maakte voor al mijn opvangkindjes een feetje op een belletje voor in de kerstboom

Een Sinterkerstkadootje voor zusjelief (helaas niet helemaal afgekomen), wat we gisteravond vierden
Komt je bekend voor? Klopt! Ik maakte voor een ander zusje vorig jaar ook een vilten bloemenkussen.
Dit zusje vond 'm zo mooi en wenste hem ook.
Toevallig had ik haar met lootjestrekken, kwam dus goed uit!

Oja en ik deed ook nog even een online cursus EHBO voor kinderen inclusief praktijkavond van 4 uur...
Ik ga dus dubbel en dwars genieten van mijn twee weken vakantie!
Morgen mag ik 2 pakjes openmaken De laatste van de adventswap én een kerstswappakje!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen